söndag 24 juni 2012

Fyndat idag

Idag blev det en tur till ekohallen, grabbarna behövde nya skor. Så alla mina grabbar hittade skor där, inte jag ;). Vi var även en runda på ekohallen blev lite saker som är bra att har haha
Där efter en tur till mobilia för att köpa Jens till Fredrik, där hittade jag mitt fynd ett par skor, billiga var dom med :) 79 kr haha som hittat. Jimmy köpte Jens och nya piké tröjor med. Em massa shopping :))) lite sur & frustrerad blev jag när man ser han handla kläder i tid och otid. Men han använder inte hälften av det. Så där kom dagens citat om ett par svarta Jens han köpte för två eller tre år sen " dina svarta Jens har ju för fan inte sett insidan av vår tvätt maskin, va fan ska du då med ett nytt par till" haha vilket Farc det blev efter dom orden lämnade mun mun haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar