torsdag 14 juni 2012

Torsdag

God middag!

Har inte haft möjlighet at blogga, även om jag skulle vilja det :)
Vi var på student i tisdags hos Emelie <3 jätte trevligt. I går var jag med syrran, ventilerade lite.
Ringde en massa samtal gällande Fredriks sommarvik på Svensk direktreklam. Fråga lite så man vet vad som gäller.Men ändå lyckades dom sätta fler frågetecken än svar. Men ikväll kommer Fredrik hem till oss så då ska vi tillsammans gå igenom pärmen så vi alla vet vad som gäller. Bara kul att han fått denna chansen och på hemma plan dessutom. Hos Sandra har han fått en hel gata och en halv så jag ska gå med honom på Lördag så får vi se.  Nu ska jag snart iväg igen och fixa lite med papper och sånt. Kanske upp en sväng till pappa om man hinner. Blev tyvärr inte nån bild tag i tisdag på vad jag hade på mig men ska försöka fixa det ändå. Nu måste jag dra ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar